06:38

Jaha här sitter jag och kan verkligen inte sova! Blir galen på detta! Ska tydligen vara jättesvårt att vända tillbaka på dygnet, fattar inte varför... Kanske va vaken hela dagen och sova ikväll, men skulle nog aldrig klara av det.. Skulle nog vara helt förstörd. Varför jag sover så dåligt kan kanske bero på att jag har en speciell tanke, men aldrig att jag tänker dela med mig den till någon, det är min lilla hemlis! hihi

I brist på annat så har jag suttit och läst runt lite bland dom "kända" boggerskorna, tycker det är rent nöje, verkligen!! Att dom kan med att förnedra sig på detta sättet, och sen inte förstå varför dom får "elaka" kommentarer och dåligt mediarykte. Tror ett barn skulle förstå bättre, krävs inte speciellt mycket i IQ för att förstå faktiskt. ;)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0