Fredag, härligt!

Härligt med Fredag precis som alltid! Har dock suttit i telefon heeela morgonen, inte lika härligt faktiskt.. Men nu är saker gjorda, har lite telefonsamtal kvar men inget större så direkt och det är riktigt skönt! :)

Så vad gör jag nu? Jo sitter och väntar på att min tvätt ska bli klar så jag kan hänga upp den. Det var verkligen behövligt att tvätta hade knappt något kvar att ta på mig, men duktiga jag tvättar nu så allt är snart i sin ordning igen! :)

Senare idag så kommer jag umgås med jonnah, man får liksom aldrig nog utav henne! haha, många kul saker som kan hända och speciellt oförutsägbara, me like!

Hör av mig lite senare :)


Caroline vs Jonnah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0