Gomorgon!

Ja god morgon på er! :) För en gångs skull så är jag vaken tidigt, och vad gör jag då.. jo sitter och pratar med tönten Fredrik i telefon och vi pratar om hur fult det är med tribal tatueringar, haha! För det är ju jättefult verkligen, va nog mode där ett tag att ha dessa tatueringar, men kom igen va! vi lever i år 2010 nu, dags att komma på något nytt kanske? ;)


Kan dock vara snyggt på vissa, men då krävs ett stort undantag ;P

Så nu ska jag vänta tills klockan är halv 11 så min mamma kan vakna, tänkte dra med henne till arbetsförmedligen så jag kan skriva in mig IGEN.. suck! Och nästa vecka kommer det brev som ska fyllas i och skickas in, orka denna process en gång till? Nej!!

Puss! Caroline


Kommentarer
Postat av: Anne ;)

jag håller med dig om såna tatueringar.



sv: tack själv :D

2010-01-14 @ 16:41:30
URL: http://anneliscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0