perssoncaroline.blogg.se borta!!

Sådär nu har jag suttit och flyttat över allt från perssoncaroline.blogg.se, anledningen till att jag la ner den vara att namnet blev waaaay to långt helt enkelt.. Så hoppas detta funkar bättre nu :) Känns bättre för mig iallafall!

Dagen har varit lugn som vanligt och jag vaknade sent som VANLIGT, haha.. Ska snart knalla bort till mamma, jonnah och syrran sitter där och väntar nämligen, men håller dom på sträckbänken lite till. hähä!

Måste bara ägna några rader till otrohet. Kom och tänka på det förut och vad är egentligen otrohet? För det är ju verkligen inte samma för alla, eller? Nej, klart det inte är.. men vart drar man gränsen egentligen? Eller när ska man dra gränsen? Någon som kan komma med förslag? Vore kul att se vad ni tycker :)


Photoshop är sååå kul! :)

Puss! Caroline

Kommentarer
Postat av: Nunu

sv; ah gjorde bara något på Photo shop :)

2010-01-13 @ 19:13:58
URL: http://nunu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0