Skriva av mig

Samtidigt som jag skrev det förra inlägget, så blev jag faktiskt väääldigt sugen på att skriva av mig, och ja det tänker jag göra men i en ganska så kort version! Njut eller inte, hissa eller dissa.. ja allt va nu folk hittar på ! ;D

  • Allt ska vara så förbaskat svårt och ingenting kan gå bra, man får hela tiden kämpa för att få som man vill.. jag tycker det är orättvist för andra människor kan ha det hur lätt som helst medan man själv sitter där och bara vill dö i vissa sammanhang. Kan tycka att det är lite sjukt och visst kan jag bli avundsjuk på människor som har det så, det är ju nästan självklart, vem hade inte blivit avundsjuk på en människa som får allt den vill ha utan att knappt behöva göra något? Visst så har personen säkert kämpat innan för att komma dit, men inte alltid! Och det är dessa människor jag är trött på, dom som TROR att livet är en dans på rosor och som alltid fått allting serverat på silverfat!
  • Känslor? Vad betyder det egentligen för en annan människa?.. Eller ja, vem bryr sig om mina känslor? Om man ser utifrån det andra könet så vet jag inte hur vissa tänker.. eller jo kanske respektlöst och känslokallt, det skulle nog vara två ord jag skulle säga. Men det är väl inte för inte som man säger att vi är från två olika planeter?
Heja mig, finns så mycket jag skulle vilja ta upp men när jag väl sätter igång och skriver så glömmer jag hälften.. Tur är väl att man kommer på något att skriva om överhuvudtaget kanske? Njae, jag vet inte.. När jag startade upp bloggen var jag kanska positiv till det, men fatta egentligen inte varför, vem är intresserad att läsa om vad jag tycker och tänker egentligen? Men det är klart det kan ju vara kul för mig själv att kunna gå in och läsa vad man tyckte och tänkte då, vad man värderade osv..

Och för att avsluta detta långa tråkiga,
så lägger jag ut en bild på mina istappar som jag
har utanför fönstret, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0