Tisdag 12/1

Ännu en dag som snart har gått, och för er som inte vet så brukar jag sova bort halva dagen och det har jag lyckats med idag också, vaknade väl vid 15-16 tiden. Tråkigt för börjar redan bli mörkt ute då, deprimerande! Idag är det Tisdag, usch.. har ingen uppfattning alls om dagarna när man går hemma och inte har något jobb eller så. Notering; får bli ändring på det! :)

Och jag vill ha pengar nu! Så tokigt det kan bli när allt kretsar runt när pengarna kommer och om det kommer några pengar alls. Man bygger verkligen upp sitt liv på dom där sista veckorna innan själva pengadagen. Allt kretsar runt när pengarna kommer, man planerar in i det minsta vad man ska göra med dem, för spara är ju tydligen dumt iallafall när det gäller mig, haha! Jag är ingen bra spara människa! :)

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0