Vintern är onödig!

Vintrarna i Vänersborg måste nog vara dem tråkigaste som finns! Absolut dött i stan, iofs så händer det väl inget här i vanliga fall heller, men lite mer rörelse är det! Man skulle ju kunna åka pulka men nej det går ju verkligen inte för sig, för vi har ju inga backar som är höga.. Men måste säga att Vänersborgs kommun dock tänkt lite och byggt en pulkabacke nere vid skräckland, men kan man verkligen kalla den backe? Jag skulle mer säga sluttning.. Varför jag pratar om just pulka är för att det är kul att åka men som sagt ingen bra backe inget åkande.

Någon pulkabacke
Men måste ju ändå påpeka att Vänersborg varit så duktiga och byggt en ARENA, ja tänk er.. Den ska finnas för vuxna som små.. Hmm.. men jag då? Jag som inte går och kollar på bandy? Den uppfyller ju egentligen ingenting. Bara kostat massa pengar!! Jag säger bara; Riv skiten! ;D

Den omtalade Arenan


Jag ger upp, vill flytta härifrån!! Tokstad!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0